maanantai 9. lokakuuta 2017

Auto vuokrattu, soittolistat valittu, Roadshow -kiertue startattu!

Tänä vuonna kiertueelle lähtevät kaksi opo-opiskelijaa Itä-Suomen yliopistosta. Roadshow -bloggailu käynnistyy Pihlan esittelyllä:


Iitu ja Pihla tämän vuoden Roadshow -lähettiläät



Moi! Olen Pihla, toinen tämän vuoden intoa täynnä olevista Roadshow -lähettiläistä. Nyt kun Roadshow -kiertue on valmiina starttaamaan, mietittiin uuden tiimin kanssa, että on kiva jakaa teille vähän sisäpiiritietoa meistä!  

Olen alkujani Turun tyttöjä. Tai no, jos ihan virallisia ollaan, niin olen kotoisin aivan Turun naapurista, Raisiosta. Turussa olen kuitenkin käynyt lukion, sekä ravannut rakkaan harrastukseni joukkuevoimistelun harjoituksissa. 


Turun helmi: Aurajoki


Ylioppilaaksi kirjoittamisen jälkeen etsin elämäni tarkoitusta reissaten Australiassa ja työskennellen sairaalakoulussa. Näiden parin vuoden aikana huomasinkin tietäväni (ainakin osittain) vastauksen kysymykseen: ”Mikä minusta tulee isona”.  Mikä minusta tulee isona, tuntuu välillä maailman vaikeimmalta kysymykseltä, ja se kiehtoo minua juuri sen takia. Huomaisin, että se mitä minä haluan tehdä isona, on auttaa muita vastaamaan tähän kysymykseen.

Olen viittä vaille valmis opinto-ohjauksen, kasvatustieteiden opinnoissani, joita suoritin kevääseen asti Itä-Suomen yliopistossa Joensuussa. Kuten arvata saattaa, turkulaistuneelle tytölle lähtö opiskelemaan Joensuuhun oli iso muutos, mutta tähänastisista päätöksistäni ehdottomasti paras. Viisi vuotta Joensuussa hujahtivat ohi salaman nopeasti, sisältäen aivan mielettömiä huippuhetkiä opiskelukavereiden ja opintojen  parissa. Käteeni jäi miljoonittain hauskoja ja hyviä muistoja sekä tietysti muutamaa palautusta vaille valmiit opinnot ja maisterin paperit.

Kaikkea aikansa, konkretisoitui minulle viime keväänä. Opiskelijaelämä Joensuussa alkoi olla takanapäin ja koin, että nyt on aika lähteä metsästämään uusia haasteita. Tällä hetkellä asustelen Helsingin Töölössä ja olen enemmän kuin valmis käynnistämään omalta osaltani tämän vuoden Roadshow –kiertueen! 



Ihanan syksyistä lokakuuta kaikille, kiertueella tavataan!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti